Sander op Curaçao

Eén en al déjà-vu’s

Mijn eerste periode op Curaçao heeft duidelijk veel indruk gemaakt. Ik ben nog maar een paar uur of ik word al overspoeld met het ene na het andere déjà-vu. Hier komen ze:

- Het Curaçaose geurtje dat je gelijk tegemoet komt als je buiten stapt.
- Om nog even in de ruiksfeer te blijven: de typische krantenlucht van het Antilliaans Dagblad en Amigoe.
- De beklemmende en benauwde hitte als je het vliegtuig uitstapt.
- Het frisse en aangename zeewindje.
- Dolfijn FM, de radiozender die anderhalf jaar later nog steeds precies dezelfde reclames uitzendt: Polar imported beer, Digicel etc.
- Traag internet: filmpjes uploaden/downloaden kun je hier beter zoveel mogelijk vermijden.
- De rotzooi langs de weg.

De komende dagen zal ik ongetwijfeld nog meer van dat soort déjà-vu's tegenkomen. Daar houd ik jullie uiteraard zoveel mogelijk van op de hoogte!

Voordat ik het vergeet, de vlucht was goed te doen. Vliegen met KLM is echt aan te raden. Een persoonlijk televisiescherm met tientallen verschillende films, muziek, spelletjes en nog veel meer. Bovendien krijg je twee uitgebreide maaltijden en wordt er regelmatig rondgegaan voor drinken. Zo meteen ga ik lekker uit eten met mijn nieuwe roomies: Karen en Pammy:). Het Versgeperst-huis ziet er super relaxt uit, daar ga ik me zeker thuis voelen. Enige tegenvaller tot zover: sinds ik hier 4 uur geleden ben gearriveerd, regent het. Hoewel, wat neerslag was hier ook wel nodig. De laatste twee maanden heeft het hier nauwelijks geregend. Op zich ook wel lekker dat ik op deze manier een beetje rustig kan wennen aan het temperatuurverschil. Ondanks deze regenachtige dag is het hier nog altijd zo'n 25 graden. Het strandbezoek laat dus nog even op zich wachten.

Tot snel duchi's!

Reacties

Reacties

Nick

Oh ik zie je morgen al helemaal in de Caribische zee dobberen kerel :-D, geniet ervan!!!

Wendy

Euh, zeg maar gerust: het heeft een half jaar niet behoorlijk geregend!

Anne

Fijn dat je goed bent aangekomen. Met jouw verhalen krijg ik ook weer wat déjà-vu's door, heerlijk! In welke kamer slaap je?

Jan Hein

Dat zijn nog eens heerlijke tropische impressies. Als ik hier naar buiten kijk, ben ik super jaloers.
Geniet ervan! Jan Hein

Karlijn

Super leuk Sandertje! Ik kan nu al niet wachten op alle foto's die gaan komen :-)

majo

Blender! Zet 'm op mattie. Je gaat weer een geweldige periode tegemoet. Hopelijk ga je de specifieke déjà-vu's van jou en mij niet opnieuw beleven, haha, je weet wel welke ik bedoel!
x majo

Sophie

Klinkt goed die deja vu's :-) die regen is vast zo weer voorbij. hou ons op de hoogte buddy!

tante Ger

Fijn dat je goed bent aangekomen.Die regen zal ook wel niet al te lang duren.!We wachten met spanning op je verhalen. doeii groetjes Oom Wim

Els

Wat ga ik jou missen met je rare streken vrijdag! Gelukkig heb je een relaxte vlucht gehad en ga je een supertijd tegemoed. Ik ga je verhalen zeker volgen =)

Wendy

Het is inderdaad niet te hopen dat je een majo look-a-like tegenkomt en dat ze dan aan je tepels wil zitten ;)

Zet 'm op!

Cindy

Hoi Sander,

Goed te horen dat je veilig bent geland aan de andere kant van de oceaan. Ik ga met veel plezier al jouw verhalen volgen. Maak er weer een geweldige, onvergetelijke tijd van!

Groeten vanuit Nijmegen,
Cindy

P.S. Bart heeft al een NEC-slabber ;-)

wilma

Veel succes toegewenst op Curaçao. Geniet maar lekker, maar vergeet niet af en toe ook een keertje te werken en een verhaaltje op te sturen voor de VB. Groetjes uit Vessem

mona

je zit alweer een paar daagjes in C, niet te geloven. Heerlijk meneertje!
Ja het was voor mij nu pas tijd om alle reisbloggen te gaan lezen, ik moet er zoveel bijhouden, poehee!!:D Maar wel leuk om te lezen natuurlijk!! :D
Ben benieuwd naar je andere dejavus hahahah :D
Nu nog de foto's ;)

Geniet ze!
x Mona

Karen

Sander!
je bent al weg, dat is snel gegaan! jammer dat we elkaar net mislopen (ik kom helaas alweer bijna terug..) nu kan ik jouw jaloersmakende bloggen gaan volgen vanuit nederland!
Veel plezier in Curacao X

Julia

Sandertje!

Ik heb je helemaal niet meer gezien de afgelopen tijd op de FHJ, jammer! We hadden nog wel even bij moeten kletsen, zeg.
Nog gefeliciteerd met het doorkomen van je eindassessment! Diploma in the pocket! Ik moet het helaas in juni nog eens overdoen..

Ik wens je veel mooie ervaringen daar en geniet van alles!

Liefs,
Juul

Jo Corsten

Sander ik wil even een reactie geven maar dat is bedoeld voor jullie Pap en Mam, Ons tante Mieke gaat 23 Mei naar het klooster, en dan wil ik van hun graag horen ofdat ze daar 24 Mei mee naar toe willen, want dan wordt ze daar opgenomen en daar mag de familie bij zijn. Graag een telefoontje. Het beste voor jouw. gr. tante Jo tel. 0497. 384814.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!