Sander op Curaçao

De déjà-vu's houden aan

Zo het grote Curaçaoavontuur is dan echt begonnen. Maandag had ik mijn allereerste werkdag voor Versgeperst.com sinds de herstart in september vorig jaar. Erg vreemd om te merken dat je onderdeel bent van een groot bedrijf dat je zelf mede hebt opgestart. Maar vooral erg fijn dat ik weer lekker aan de slag kan en daardoor in het weekend goede redenen heb om echt weekend te vieren.

Eerste happy hours
Voordat ik maandag ben begonnen, heb ik eerst nog een hopi bon weekend gehad. Vrijdag even op bezoek geweest bij Ome Piet die op Bonaire woont, maar vorige week woensdag is geopereerd aan zijn prostaat. Gelukkig niks ernstigs, het was vooral een mooie gelegenheid om weer bij te kletsen. Na het ziekenbezoek ben ik direct doorgegaan naar Wet & Wild: gezellig met alle collega's gebruik gemaakt van de allereerste happy hour.

Uitwaaien
Zaterdag zijn we met ons drieen naar Boka Table gereden. Ideaal om lekker uit te waaien en mooie foto's te maken. Daarna zijn we direct doorgegaan naar Cas Abao: eindelijk weer Curaçaos strand! Mijn snorkelset had ik helaas nog niet bij, dus dat houd ik tegoed voor de volgende keer. De dag hebben we afgesloten met een traditioneel avondje Mambo. De volgende morgen zijn we tegen de middag direct teruggegaan naar Mambo. Samen met Feyenoord-hooligan Karen hebben we heerlijk relaxt naar Studio Sport gekeken. Na een zonnepauze was het weer tijd voor de volgende happy hour: Wet & Wild deel 2. De bedoeling was om een uurtje te blijven maar dat duurde uiteraard een paar uurtjes langer.

Speciaal voor mijn Versgeperst-duchi's een update van mijn déjà-vu 's ten opzichte van onze opstartperiode op Curaçao:

Déjà-vu's:
- Koude douche.
- Maar één mannelijke collega op de redactie.
- Vliegen op het aanrecht.
- Ingedroogde drollen rond het huis, gelukkig is het tot nu toe beperkt gebleven tot eentje).
- Blaffende honden tijdens het hardlopen.
- Mambo dat 's morgens en zelfs 's middags naar kots stinkt.
- Happy hours: nog altijd op precies dezelfde tijdstippen.
- Patsende mariniers en landmachtpatsers die tijdens happy hours indruk willen maken met hun verzameling Polar bier.

Niet déjà-vu's
- Geen muggen maar vliegen.
- Geen muggen boven de wc-pot.
- Naar de sportschool bij Body Beach (naast Lions Dive).
- Alle redactieleden die stil moeten zijn op het Dolfijn FM moment van de dag: de populaire quiz Raad de Plaat, nu werkt/praat iedereen rustig door.
- Geen airco op de redactievloer.

Raad de Plaat
Wisten jullie trouwens dat mijn collega's zo gefocust bezig zijn dat Karen die er pas na vier maanden achterkomt dat bij de Dolfijn FM rubriek Raad de Plaat een tekst wordt voorgelezen en er ‘dus niet gewoon een raar verhaaltje wordt verteld'. Gek hè als de rubriek Raad de Plaat heet;). Ach Karen laten we maar zo denken, het had mij ook best kunnen overkomen. Het is ook allemaal zo hetzelfde bij Dolfijn FM.

Cox in de krant
Wat tot slot wel leuk is om nog even te melden. Afgelopen zaterdag was ik op mijn gemakje het Antilliaans Dagblad aan het doorlezen toen ik plotseling mijn foto in de krant zag met daarnaast een groot artikel:D. Wel cool om zo te worden ontvangen door je collega's van het AD. Het is wachten op de eerste handtekeningsessies;).

De nieuwe foto's zijn te bekijkenvia http://sandercox.reismee.nl/fotos/39323/curaao-2010/

Tot snel weer!

Reacties

Reacties

Nick

Cox in de krant! Kijk eens aan ;-). Klinkt alsof je het nog steeds goed naar je zin hebt. Wel een vreemd idee dat ik niet dat enige andere mannelijke redactielid ben hoor :-D!

Mona

Grappig dat je in de krant staat, lijkt net alsof er een wereldberoemde cox langs komt hahah :) Wel tof hoor!
Mooie dejavus weer;)

majo

Blendertje! Gewoon weer in de krant? Was dat een verrassing dan?
En HOE kunnen je nieuwe huisgenoten 'raad de plaat' negeren? Dat is toch het leukste spel op de radio ever? Tss. Maar geen muggen is ook wel lekker. Ik wacht op de Mambo foto's!
x majo

Wendy

Toe maar! Je bent een beroemdheid... nu nog profvoetballer voor het Antilliaanse team ;)

Anne

Sander! weer een leuke post en bijpassende foto's. En stilte tijdens raad de plaat moet je er gewoon doorheen drukken. Heb ik ook gedaan:)

Marloes

Je weet dat er in het huis gewoon een warme douche is? ;)

Zoon

He Vaders!

Fawaka? Wat tof dat je in de krant stond. Wat een welkom zeg! Succes daar in het warme Curacao! Have fun en doe je ding!

Later!

Groeten uit Paramaribo;)

Sjoerd Scholten alias je zoon

Hein

Heey elvie alles goed daar? Zo te zien wel:P. Wij zijn net weer terug van een dolle camperrit van 2 dagen amsterdam. we hadden de camper oranje geverfd dus je kan het wel raden.

Veel plezier nog daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!